Lintopdrachten overslaan
Verdergaan naar hoofdinhoud

Direct contact

Menu
28 MAR

Cloud PBX
Auto Attendant en Call Queues

Door Saskia Loeff in Skype for Business

Uitbreiding call routing mogelijkheden voor Cloud PBX

Deze week voegt Microsoft Auto Attendant en Call Queue functies toe aan de Cloud PBX Services. De Auto Attendant biedt functies voor automatisch aannemen en routeren middels keuzemenu's of spraakherkenning. Call Queues zorgen ervoor dat inkomende gesprekken kunnen worden gerouteerd naar de eerstvolgende beschikbare agent.

Hiermee komt een deel van de Response Group functies van de Skype for Business Server ook beschikbaar in de Cloud PBX Service.

Deze toevoeging maakt Cloud PBX nu een prima vervanging voor huidige telefooncentrales bij bedrijven met een eenvoudige callflow configuratie.

Functies


  • PSTN calling in Skype for Business Online
  • Auto Attendant - inkomende calls automatisch beantwoorden
  • Call Queue - inkomende call routeren naar beschikbare medewerkers
  • Uitgaand PSTN via Universal IT SIP trunk

Aangekondigde functies (binnenkort beschikbaar)


  • Skype for Business Online Call Analytics - dashboard voor call quality monitoring
 

Sales

Universal IT biedt een Hosted Connector om gebruik te kunnen maken van Cloud PBX functies. Hierbij is het installeren van de Cloud PBX Connector niet nodig, Universal IT biedt dit als een managed service.

Vraag onze offerte vrijblijvend aan via het contactformulier of neem contact met me op via het chatvenster hiernaast.