Lintopdrachten overslaan
Verdergaan naar hoofdinhoud

Direct contact

Menu

Anywhere365

  Cloud Universal Contact Center voor Skype4B 

Everyone is a contact center!


In vrijwel iedere organisatie staat het contact met de afnemer centraal. Anywhere365 biedt een zeer gebruikvriendelijke - eenvoudig te configureren - contact center oplossing gebaseerd op Skype for Business Server. De Cloud Universal Contact Center (UCC) Service maakt een einde aan complexe, kostbare, statische callcenter oplossingen met langdurige implementatie trajecten. We maken het mogelijk voor iedere organisatie, groot en klein, om het klantcontact te stroomlijnen en dus een betere service te kunnen bieden. Anywhere365 biedt uw Front Desk, Customer Service afdeling, verkoopteam of supporteam Skill based routing voor telefonie, chat, webchat en video zodat uw klant direct door de juiste persoon binnen uw organisatie geholpen kan worden. Dit dialogue management onderscheidt de Cloud UCC Service van traditionele callcenter systemen. 

Cloud Universal Contact Center

Universal IT biedt de UCC als een hosted service. Vanuit de Universal Cloud is uw contactcenter beveiligd en  24/7 gemonitord. De UCC Service is beschikbaar op iedere MS Lync, Skype for Business en Lync Mobile Client.

Dialogue Management

De UCC beheert spraak, video, instant messaging, webchat en e-mail. Gedetailleerde informatie over en eerder contactmoment is direct paraat; daardoor kunt us sneller anticiperen en onderscheiden op Customer Service.

Gebaseerd op Skype for Business

Skill based routing, ACD, reporting, supervisie functies, wallboard en meer.. en dat gecombineerd met de gebruiksvriendelijke Skype toepassing.








Role Based Dialogue

Role Based Dialoque betekent dat u op basis van competencies van uw medewerkers, servicetijden van de verschillende bedrijfslokaties en andere specifieke regels voor uw organisatie ervoor kunt zorgen dat de juiste persoon binnen uw organisatie wordt bereikt. Zo worden onnodige dialogen voorgoed verbannen en de servicegraad van uw organisatie verhoogd.





Give the people what they need, simple!

Met de UCC service kunt u zelf uw regels en routeringen bepalen en instellen in een zeer gebruiksvriendelijke portal. Hierdoor kunt u direct inspelen op veranderende omstandigheden en de servicegraad hoog houden. 






Gestroomlijnde processen

Met de UCC Service draait alles om geautomatiseerde processen en realtime inzicht in alle communicatie kanalen. De UCC voorkomt onnodige dialogen en verbetert het servicelevel van uw organisatie.

 Request a Trial

Support